Blog DHM

2 ani ai Campaniei sociale #Jeans4Dreams

Speranță. Căldură. Vis împlinit

03 Dec 2019 de


O campanie ce unește protectori. Pentru copii.

Jeans4Dreams este campania socială de identitate a Fundației Copii în Dificultate creată, în noiembrie 2017, de echipa de comunicare DHM Company, și are scopul de a-i ajuta pe copiii care suferă de boli genetice rare. Printr-un SMS la 8844, text „ZILE”, cu o valoare de 2 EURO, protectorii copiilor nu fac o simplă donație, ci oferă bucurie, speranță la viață și visuri devenite realitate.

Comunitatea Jeans4Dreams se identifică cu panglica din denim albastru - semn pentru recunoașterea bolilor genetice rare. În acest obiect vestimentar la care toți visam în copilărie - jeanși - barierele sociale se estompează, diferențele se șterg si toți ne simțim mai apropiați - în confort cu noi înșine și cu ceilalți.

Suntem, în prezent, o comunitate de aproape 20.000 de protectori. În doar doi ani

28 noiembrie 2017: 0 sms-ur
28 noiembrie 2019: 16.514 sms-uri

Protectori: VOI
Zile, la propriu, pentru: copiii noștri care, indiferent de dificultățile cu care s-au născut, își fac planuri de viitor. Zâmbesc. Se bucură de gesturile mici. Se iau de mână și în brațe. Se luminează când oamenii vin să-i viziteze și să se joace, măcar un joc, cu ei.

Sărbătorim doi ani ai campaniei Jeans4Dreams, iar zilnic, în căsuță, sărbătorim viața. Și e totul mult mai simplu când știm că ne vegheați. Când pentru voi e ușor și din suflet să puneți mâna pe mobil și să trimiteți acel sms. Dacă ați realiza cât de mult înseamnă!

Campania noastră de suflet nu se oprește aici. Fiecare zi în plus pentru ei stă în mâinile noastre.

Aleea Blugilor Celebri și personalitățile care ne-au acordat ÎNCREDERE

În jurul campaniei, am creat un Univers al jeanșilor ce poartă o imensă moștenire. O moștenire a curajului, a clipelor grele, a sudorii de campion, a experiențelor, a lecțiilor, dar și a triumfului. Pe Aleea Blugilor Celebri și-au făcut loc jeanși ce păstrează toate acestea sub semnătura celor care i-au purtat - personalitățile din România care susțin inițiativa noastră

Sunt jeanși croiți cu superputeri, care au fost martorii îndeplinirii visurilor celor care i-au purtat și care acum sunt gata să îndeplinească și alte dorințe.

Vorbim despre o colecție de peste 25 de articole vestimentare din denim cu povești fascinante, din industrii diferite, care inspiră publicul la visare, la a-și dori mai mult, la a trece la acțiune. Personalități din lumea sportului, a muzicii, a teatrului și chiar cineva care a ajuns în Cosmos au purtat jeanșii în momente cheie din cariera lor.

Garderoba, care face minuni la fiecare expunere publică, cuprinde jeanși purtați de Simona Halep în timpul celor 64 de săptămâni în care a fost lider WTA, salopeta de blugi care a călătorit cu Inna pe marile scene ale lumii sau blugii în care Dumitru Prunariu a povestit de nenumărate ori experiența sa în Cosmos.

Mulțumim pentru fiecare semnătură și pentru fiecare dar, lor: INNA, Irina Rimes, Simona Halep, Robert Diaconeasa (Daddy Cool), Nicoleta Nucă, Vlad Enăchescu, Gașca Zurli, Ștefan Bănică Jr., Pepe, Dumitru Prunariu, Ivan Patzaichin, Marcel Iureș, Maria Obretin, Cristina Vărzaru, Cristi Chivu, Marius Manole, Cătălin Scărlătescu, Magicianul Robert Tudor, Alessia Tofan. Și lista nu se încheie aici.

Mii de protectori. Zeci de evenimente. Doar 2 ani.

Inițiată și lansată de DHM Company în noiembrie 2017, campania a ajuns la performanțe lăudabile, în doar 2 ani. În acest timp, în colaborare cu DHM Company, campania Jeans4Dreams și-a format o comunitate solidă, care donează recurent pentru micuții aflați în îngrijirea CID. Acest rezultat a venit în urma punerii în scenă a zeci de evenimente de conștientizare. Alături de o echipă care este orientată spre bine. Alături de parteneri de încredere, cu care împărtășim aceleași valori.

Ne-am întâlnit cu toții la numeroase sărbători ale bucuriei:

      Stars4Dreams - spectacol de bine, 9 artiști de renume, un public de peste 4.000 de tineri
      Himalaya Climb4Dreams – un om obișnuit, traseu de 19 zile până pe vârful Lobuche East (6.119 m) din Munţii Himalaya
      Caravana Faptelor Bune (Teens4Dreams) - 86 licee și școli din București, un public de 506.800 persoane
      UPB Music Festival, cu aproape 5.000 de studenți, viitori ingineri și implicați voluntari, care au aflat despre cauza noastra
      listarea imnului campaniei de către Roton - peste 25.000 views
      18 evenimente, 35 vizite în căsuța noastră, peste 270 de uriași care au alergat la Maraton
      on going campanie de conștientizare - grădiniță, școli, licee + 10.000 de copiii
      Turneu volei
      Spectacole cu intrare sms, printre care: "Mergi pe drumul tău" și "Dacă noi ne iubim".

Și despre toate acestea s-a aflat în:

      Peste 120 de apariții media, TV, online și print
      Peste 50 de influenceri care au promovat mesajele campaniei cu un public de peste 915 k
      70 machete într-o perioadă de 7 luni cu un tiraj de 81.226.700
      +6.000 likes social media (FB Jeans4Dreams, Fundația Copii în Dificultate, Star4Dreams)
      peste 100.000 de reach social media/săptămână

Keep dreaming

Campania noastră de suflet nu se oprește aici. Avem idei, avem sufletul deschis, avem pentru cine să luptăm.

Ștefan, Cristiana, Andrei, Toma, Ioana, Cristina, Rares, Laurentiu, Bubu, Bianca, Petru, Mitica, Mihai, Iustin, Maria, Elena, Yzabela, Betty, Valentina și mulți alții sunt copiii care locuiesc în căsuța de pe Radu de la Afumați nr.16 din București. Ei vă mulțumesc pentru toți acești ani și pentru fiecare sms în parte. Mulțumim și noi

http://www.jeans4dreams.ro

https://www.facebook.com/Jeans4Dreams/

Contact

Vă stăm la dispoziţie pentru orice detalii asupra serviciilor oferite. Consultanță gratuită. +40 722 652 292

TOP