Blog DHM


Ne bucurăm să vă invităm pe 28 Februarie, la ora 19.00, în Sala Titulescu din cadrul Romexpo, la evenimentul de lansare a volumului Pole-Pole: Călătorie Pe Acoperișurile Lumii, jurnalul de călătorie al lui Alexandru Tudose, românul care a urcat pe Himalaya pentru viețile copiilor în dificultate.

Alexandru Tudose a urcat în 2019 pe munte pentru fiecare copil cu o boală incurabilă îngrijit de Fundația Copii în Dificultate, amintindu-le constant, prin mesaje pline de căldură, că viața lor este importantă și că viitorul lor este în siguranță. Campania Himalaya Climb4Dreams, gândită de DHM Company, a urmărit să sprijine activitatea Fundației CID. La finalul campaniei, s-a ajuns la peste 10.000 de donații prin SMS în favoarea copiilor de la Fundația CID.


Până pe 29 februarie 2020, Ziua Mondială a bolilor rare, scriem cel mai lung mesaj colectiv din România adresat de către tineri adulților. Vocile noastre se unesc prin emoția scrisului, cel mai intim canal de comunicare, conexiune umană și aderență la comunitate - pentru a salva viețile copiilor cu boli rare. Așa că, dacă ai avea ocazia să le spui părinților, profesorilor sau societății tot ce nu le-ai spus, cu miza că vocea ta va schimba cursul vieții unui alt om…. Ce le-ai spune?


Ne bucurăm să anunțăm un proiect special realizat în luna noiembrie a acestui an, pentru evenimentul JobsStreet, ce a avut loc la Romexpo.


Jeans4Dreams este campania socială de identitate a Fundației Copii în Dificultate creată, în noiembrie 2017, de echipa de comunicare DHM Company, și are scopul de a-i ajuta pe copiii care suferă de boli genetice rare. Printr-un SMS la 8844, text „ZILE”, cu o valoare de 2 EURO, protectorii copiilor nu fac o simplă donație, ci oferă bucurie, speranță la viață și visuri devenite realitate.


Asociația Varyafin lansează platforma YOU, un program complex de suport pentru adolescenții și tinerii din România . Platforma de jurnalism online http://you.com.ro găzduiește articole scrise de și pentru adolescenți, un post de radio în ale cărui emisiuni tinerii se pot implica direct și propune o serie de evenimente care să ofere noii generații orientare personală și profesională


Ediția a patra a Mastering the Music Business, cel mai mare eveniment profesional organizat în România pe teme de industrie muzicală, a avut loc la București între 19-22 martie 2019.


Pe 16 aprilie, la Sala Palatului din București, a avut loc concertul de fapte bune Stars4Dreams, un manifest al optimismului, empatiei și speranței. Spectacolul, care a îmbinat muzica, teatrul și dansul, a fost dedicat celor 30 de ani de fapte bune realizate de Fundația Copii în Dificultate în România.


Guest stars: INNA, Irina Rimes, AVA, trupa de teatru adolescentin Victory of Art.


În fiecare an, la final de februarie – început de martie, peste 250 de antreprenori și executivi de top, lideri din societatea civilă și peste 40 de speakeri naționali și internaționali se reunesc la Romanian Business Leaders Summit.


Între 19 și 21 octombrie 2017, la Bucureşti a avut loc Adunarea generală şi Conferinţa anuală a Uniunii Europene a Comercianților de Animale Vii și Carne (UECBV). La eveniment a participat și comisarul European pentru Sănătate şi Siguranţa Alimentelor, Vytenis Andriukaitis.


Mai mulți sportivi români celebri, printre care Simona Halep, Cristian Chivu, Cosmin Contra, Gică Craioveanu și Ciprian Marica se implică pentru a le oferi șansa îndeplinirii unui vis copiilor aflați în dificultate. Cei cinci apar într-un videoclip al Campaniei Jeans4Dreams, care își propune să ofere șansa la tratament și îngrijire pentru cei peste 100 de micuți îngrijiți de Fundația Copii în Dificultate.


“Ieri, de ziua internațională a bolilor rare, Casa de discuri Roton a lansat imnul oficial al campaniei umanitare Jeans4Dreams, în colaborare cu DHM Printing & Advertising și Fundația Copii în Dificultate.


„Sunt Simona Halep şi susţin campania Jeans4Dreams“, este mesajul Simonei Halep, numărul 1 mondial în clasamentul WTA. La rândul lui, selecționerul României, Cosmin Contra, arată că susține campania în favoarea copiilor aflați în dificultate. Și fostul vârf al Naționalei, Ciprian Marica, transmite un mesaj simplu și direct: „Implică-te şi tu. Ajută-i! Și donează!”.


DHM a lansat campania umanitară jeans4dreams - Aseară, la Teatrul Național București, în prezența jurnaliștilor, a fost lansată Campania Jeans4Dreams (J4D). Campania este un manifest de conștientizare și empatizare care pune blugii celebrităților în circuitul visurilor.

Contact

Vă stăm la dispoziţie pentru orice detalii asupra serviciilor oferite. Consultanță gratuită. +40 722 652 292

TOP